Soms droom ik dat alles anders was

Soms droom ik dat ik in een anders wereld was
Daar maakten mensen nooit meer ambras

Daar kon je gaan en staan waar je wil
En stond je bijna nooit stil


Daar was er altijd wel iets te doen
En als je iemand een complimentje gaf kreeg je een miljoen!

Daar is het super plezant
Dat is mijn eigen super land!

Daar geven mensen duizenden euro's aan het goede doel
En als je boos en gemeen was viel je elke keer weer op je smoel!

Maar helaas denk je : dit land bestaat in het echt niet.
Als het kon vroeg je het aan sinterklaas en zwarte piet

Maar ik weet wel waar het ligt! 
Als je goed zwijgt vertel ik je het gewoon in je gezicht.

Het geheim komt er nu aan als je het zwijgen beloof
Dit land bestaat alleen maar in mijn hoofd!


BYE BYE :)


Reacties

Populaire posts van deze blog

Shhtt.....De stilte

Soms droom ik