Als ik zwaai, zwaai je dan terug?

Ik weet het,Ik weet het.Uit jou perspectief lijkt het misschien dom,irritant of juist grappig of tof (de laatste 2 misschien niet maar oke...).

Maar het betekend veel voor mij! Ik hou het kort en krachtig: Als ik naar je zwaai,zwaai je dan terug?Nee,maar ik ben serieus! Zwaai je dan terug?!

Heb je dan de moed en moeite om eerst je arm op te liften,daarna je vingers een beetje uit elkaar te spreiden daarna je mondhoeken omhoog te bewegen samen met je wenkbrauwen. En uiteindelijk  de spieren te gebruiken om heen en weer te schudden met je hand.

 Allemaal voor Mij!

Of is het te veel...Vraag ik te veel...Vast wel..maar toch...

Als ik zwaai,zwaai je dan terug?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Soms droom ik dat alles anders was

Shhtt.....De stilte